Kitap BAŞLIK BAŞLIK BAŞLIK BAŞLIK

23 Aralık 2013 Pazartesi

Tanışma Faslı

1990 doğumlu Halkla İlişkiler ve Reklamcılık mezunu fakat şuanda ev hanımı olan taze anneyim :)

Evet daha çok yeni anneyim kızımı 03.10.2013 te dünyaya getirdim benim Deren'im O :)

Eşim benim bir nevi çocukluğum çünkü biz 10 senedir tanışıyoruz fakat 2008 den beri sevgili olmaya karar vermiştik..en sonunda 08.09.2012 de artık evlenmeliyiz dedik ve hemen de Deren oldu :)




İyi ki de olmuş iyi ki de var..Bambaşkaymış bu annelik denen şey. Benim gibi birini resmen telaşe memuru yaptı :) Aman öyle olmasın, birşey olur aman ,niye şimdi böyle ağladı?, aman niye bunu yaptı? diyerek birbirimize alışmaya çalışıyoruz :)

Kızımı çok zor bir şekilde dünyaya getirdim. Henüz 36+6 haftamdayken bir sabah ani sancıyla hastaneye kaldırıldım fakat doktorlar benim böbrek sancısı çektiğimi düşünerek sadece serumlar verdiler. Bir gün boyunca hastane odasında acıyla boğuştum ve sonunda kızım bunlar beni içeri tıktılar dedi anlamaları için keseyi patlattı ve acil sezeryana alındım :)

18 saat sancı sonrası gelen o minik hediye.. Hatırlamak bile yetiyor ağlamama.

Canım kızım sen bana verilen en büyük hediyesin bu yıl ki en büyük dileğim sağlıkla sıhhatle büyü yavrum..

Gelelim blogu neden açtığıma :)

Bu blog hem Deren'e hatıra kalsın istiyorum yani ondan şeyler paylaşıp naçizane tavsiyelerde bulunacağım  hemde kendi el emeği yaptığım farklı kategorilerde ürünlerimi sizlerin beğenisine sunup satışa çıkaracağım..

Ev hanımı olduğum şu günlerde boş oturmaktansa yaptığım şeyler değerlensin istedim..

Benden şimdilik bu kadar ileriki postlarda görüşürüz :)

11 yorum:

  1. hayırlı olsun hayatım :) güzel şeyler bekliyoruz senden kızımla beraber :)

    YanıtlaSil
  2. Tesekkur ederim askim :) bizim masalimizi ve hobilerimi gostericem bakalim..♥♥

    YanıtlaSil
  3. canım hayırlı olsun... emınım hersey bırbırınden güzel olucak merakla bekliyorum olucakları:)

    YanıtlaSil
  4. Tesekkur ederim..:) surekli yaptigim seyler artik baskalarinada gorunmeli ve ulasmali artik :)

    YanıtlaSil
  5. Hayırlı olsun :) Çok iyi düşünümüşsünüz blogu açmakla. Bana da beklerim:
    kedininkaleminden.blogspot.com

    YanıtlaSil
  6. Blog hayirlii olsn onceliklee bir de merak ettiim hangi hastanede dogum yaptiniz memnun kaldiniz mı ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim :) central hospitalde dogum yaptim hikayemide paylastim..animi okuyarak memnuniyet mi memnuniyetsizlik mi anliyabilirsiniz :)

      Sil