Kitap BAŞLIK BAŞLIK BAŞLIK BAŞLIK

5 Mayıs 2014 Pazartesi

Diş buğdayı :)

Günlerce beklenen gün geldi ve biz tam gaz kızımın ilerde bakınca annem babam benim bi dişim için ne kadar uğraşmış yahu diyeceği bir gün yapmaya çalıştık :)


Alt tarafı bir diş denen şey yalanmış..O tek diş bebeklikte ne önemli şeymiş meğer..Annenin sabırla imtihanı bebeğinizin büyümesinin göstermesi gibi çok çok özellikleri varmış.


Ama ben en çok sabırla sınandım :) uykusuz,bol ağlamalı,huzursuz,aç ve ne yapcağını şaşırmış haldeydim..Bu kadar beni başkası bezdirse suratına iki dk bakmam ama Deren'im bi dönüp gülüyo ya amaaan sonrada uyurum deyip geçiştiriyorum:)



Gelelim ayrıntılara ;) 
Pastamız Titiz Pastahanelerindençikolata-krokan birleşimi nefis bir pastaydı..


Pastanın tadına bakmadan olur mu hiç :)


Pek sevdi :) Hemde öyleki pastaya atlayıp ellerini daldırmak kaçınılmaz oldu:)


Etiketlerimiz parti teması olan Diş Perisi resmiyle süslendi..


Hediyeliklerimiz saksı çiçeklerimizdi :) Herkes çok romantik ve güzel buldu :)


Diş kurabiyeleri een korktuğum şeydi doğruyu söylemek gerekirse:) ölçüsü tutcakmı, lezzetli olcakmı ,şekli oldu mu gibi birçok stres barındırıyordu benim için:) Ama doğrusunu söylemek gerekirse acemiye göre iyi iş çıkardım:)


Cupcake kalıplarımı Tantitoniden aldım..etiketler ile öyle güzel uydu ki:)


Olmazsa olmaz diş buğdaylarımız mika kadehlerde tüller içinde sunuldu.


Cakepops yada truff diye adlandırılan bu sevimli ve bir o kadar lezzetli yiyecek ise ailemizin bir üyesi tarafından yapılıp getirildi:)


Dokuphotography hediyesi bu özel çerçeve masamızın en güzel süsü oldu.. 
Günün sonunda Kuran,steteskop,kalem ve makastan kızım steteskopu seçerek doktorların gözünü korkuttu :)

Yanımızda olan, yardımlarını hiç esirgemeyen herkese çok teşekkür ederiz.
Tekrarı olmayan bugünde bizimle oldukları için.

Tütü etek,tshirt,bandana ve hediyelikler Derenimo ya aittir..İster facebooktan isterseniz 05356976737 whatsapp yoluyla isterdenizde derenimo@hotmail.com dan ulaşabilirsiniz:)







4 yorum: