Kitap BAŞLIK BAŞLIK BAŞLIK BAŞLIK

28 Aralık 2013 Cumartesi

Gymboree Ziyareti

Uzun zamandır duyduğum ve gidip görmek istediğim yerlerdendi Gymboree . Kızımla beraber ücretsiz deneme dersine katılarak hem bu aktivite merkezi hakkında bilgi edindim hem de eğitimcileri ve ortamı görme fırsatım oldu.

Girişten itibaren tam çocuklara hitap eden  rengarenk bir ortamla karşılaşıyorsunuz. İlgi ve alakadan şımarmak serbest :) Ben Erenköy şubesine gittim yeri Bağdat Caddesi üzerinde. Oldukça yeterli oyun alanları var.


Bir çok oyuncak ve oyun ile çocukların ilgisini çekerek bir nevi oyun ile eğitim veriyorlar. Işıklı gösteriler, basket potaları, kaydıraklar, tüneller ve grubuyla beraber yapacağı aktiviteler ile hem kendini gösterme fırsatı bulduruyor hem de kalabalık gruplarla sosyalleşiyorlar.




6 farklı sınıf ve kendinizinde oluşturabileceği başka program ve eğitimlerle kendi mutlu olacağı bu renkli dünyayı görmelisiniz.


 Ayrıca bu güzel ortamı sadece eğitim için değil doğum günü partileriniz içinde kullanabilirsiniz. Çocuklarınız orda enerjilerini sonuna kadar kullanırken sizde rahat rahat bu mutluluğu seyredersiniz.


Derenimom o gün bu kombinle keşfe çıktı :) Gelelim benim neden gittiğime..
Emeklemeye başlayacağı dönemin çok zorlu olması, evdeki oyuncakların yeterli gelmemesi ve tek başına olmasını istemememden dolayı ilgimi çekti. Gidip gördüğümde ne kadar doğru karar verdiğimi de görmüş oldum.



Derenimo'mun bu güzel seti çok ilgi gördü. Eğer sizde ilgilenirseniz derenimo@hotmail.com dan iletişime geçebilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder